Google’a reklam vermek isteyenler ve nereden başlayacağını bilemeyenler için hazır reklam paketleri oluşturduk.
Bu paketler çerçevesinde istediğiniz arama kelimeleri için Google’da reklamlarınız yayınlanır, reklam yönetiminiz profesyonel olarak gerçekleştirilir.
Paket reklam satın aldığınızda ekstradan yönetim ücreti ödemezsiniz.

Paket Reklam Kimler İçin Uygundur?
Reklam konusunda bütçesi sınırlı olan kişi ve işletmeler için fiyatlandırma olarak en uygun tercihtir.
Her şey dahil olarak aldığınız paket sonucu başka bir ücret ödemezsiniz.
Google’a reklam nasıl verilir konusunu en hızlı çözebileceğiniz çözümdür.
Kendi başınıza hatalı reklam vermenizin önüne geçilir.

Deneme Paketi

2500TL
  • 5-10 Gün Yayın Süresi (İsteğe Bağlı)
  • 10 Anahtar Kelime
  • 125 Tahmini Tıklama

Başlangıç Paketi

4900TL
  • 10-20 Gün Yayınlama (İsteğe Bağlı)
  • 20 Anahtar Kelime
  • 250 Tahmini Tıklama

Zirvedeyim Paketi

9900TL
  • 10-30 Gün Yayınlama (İsteğe Bağlı)
  • 30 Anahtar Kelime
  • 500 Tahmini Tıklama

Google Reklam Bütçesi Ne Olmalı?

Google reklam bütçesi ne olmalı sorusunun cevabı sektörünüze, hizmet bölgenize,  dönemsel rekabet yoğunluğuna ve tabi ki sizin iş durumunuza göre değişir.
Burada ilk olarak bilmeniz gereken konu Google reklam bütçesi sizin için bir masraf değil, yatırımdır. Harcadığınız reklam bütçesi gün sonunda size müşteri olarak daha yüksek cirolarla geri dönecektir.

Rakipleriniz Ne Kadar Reklam Bütçesi Harcıyor?

Bu konuda karşımıza çok değişik örnekler çıkıyor. Bir doktor Aylık 5000TL reklam vermeyi tercih edebilirken bir çilingir aylık 50.000TL harcamayı tercih edebiliyor. Nakliyat gibi bazı sektörlerde rekabet yukarılara çıkarken, lokanta ve gıda sektörlerinde rekabet oldukça düşebiliyor. Genel olarak şu söyleyebiliriz. Yüksek ciro ve kar marjı olan sektörlerde reklam rekabeti kızışmakta. Daha cüzi ücretlerin döndüğü sektörlerde rekabet azalmaktadır.

Burada dikkat edilmesi gereken şey, reklamın doğru verilmesidir. Ve Google’ın sadece tıklama başına ödeme aldığının bilinmesidir. Reklamınız tıklanmadıkça para ödemezsiniz. Yalnızca reklamınız tıklandığında ödemeniz bakiyenize yansır.

Reklamınız tıklama almazsa bakiyeniz devreder. Reklamınız çok tıklanırsa da bakiyeniz erken tükenebilir.

Reklamınıza ne kadar tıklama olacağı ve tıklama başına ne kadar ücret gideceği, sizin bölgenizde reklam veren rakip firmaların reklam bütçesi ve stratejisine göre değişiklik gösterir. Yüksek rekabet ortamında daha üst sıralarda daha çok tıklama almak için daha fazla bütçe harcamanız gerekirken, rakip reklamlar çok yoksa düşük ücretlere daha çok gösterim alabilirsiniz.

DETAYLI BİLGİ AL

Örnek Reklam Bütçeleri

Koltuk Yıkama Firması
Günlük reklam bütçesi: 500TL
Tıklama sayısı: 25
Aldığı telefon sayısı: 7
Satış: 2
Ciro: 2*x1500TL= 3000TL
Yukarıdaki örnekte koltuk yıkama firması olan müşterimiz 500TL rekalm bütçesi ile 3000TL ciro elde etmiştir.

Adak ve Kurban Satış Firması
Günlük reklam bütçesi: 2000TL
Tıklama sayısı: 75
Aldığı telefon sayısı: 10
Satış:3
Ciro: 27.000TL
Yukarıdaki örnekte adaklı koç satışı yapan müşterimiz, 2000TL harcayarak 3 adet adaklık hayvan satarak 27.000TL ciro elde etmiştir.

CNC Tamir Servisi Firması
7 günde harcanan bütçe: 2500TL
Tıklama sayısı : 65
Aldığı telefon sayısı: 6
Satış:2
Ciro: 50.000TL
Yukarıdaki örnekte CNC makine servisi ve konveyör bant tamiri yapan müşterimiz bir haftada 2.500TL harcama yapmış. 2 adet servis işi yaparak 50.000TL ciro gerçekleştirmiştir.

Yukarıdaki tüm örnekler, firmaların kendi rekabet alanında sektörüne göre değişkenlik gösteren durumlardır. Sizin iş sektörünüze ve bölgenize ve rekabet dönemine göre tıklama ve telefon sayılarınız değişiklik gösterebilir.
Daha detaylı bilgi için bizi aramaktan çekinmeyin.